56

Thnks mek bg award.
Haha.


Hai mek mek.
Kau ni ade je lah nak tag aku.
Tak boleh tgk aku aman damai kat uma ni.
Haha.
Sekali dua plak tu minah ni nak tag.
1st sekali award apa jadah tah dia bg ni.
Aku layan kan je lah.
Haha.

Write 5 interesting facts about the who gave you this award.
1. Cantik
2. Hidung mancung
3. Ada lesung pipit
4. Tak kedekut
5. Suka tolong orang

*Kau ingat aku tatau. Kau tag aku sebab kau saje je kan nak suh aku puji kau.
Haha


Write down 10 interesting facts about yourself or your hobbies.

1. Suka makan
2. Suka shopping
3. Suka kumpul bag
4. Suka tgk perempuan hot
5. Mulut jahat
6. Suka melepak
7. Suka cari gado
8. Suka maki
9. Kepala hangin
10. Suka buat-buat baik gn abah bila nak mintak duit

Asal aku punya sifat sume negatif ni? Haha.


Pick your 10 most deserving recipients and describe them.
Malas lah nak wat yang ni.


Leave a comment on the recipients blog to tell them they've been tagged.
Aku tak tag sape-sape so tayah lah buat kan.


Paste the award badge in your sidebar.




Okay ni yg kedua plak.
Aku dah buat ni mek kau kena lah belanja makan.
Penat tau.

1. How old are you?
19 years 11 months 9 days

2. Are you single?
Tak lah. Aku dah nikah dah. Haha. Sape percaya memang dia lah org yg plg PANDAI sekali.

3. At what age do you think you'll get married?
27 y/o. Biarlah org nak kata dah tua pun. Apa aku peduli.

4. Do you think you'll marry the person you are with now?
Mungkin.

5. If not, who do you want to marry?
Yang hormat parents aku.
Hormat aku sebagai isteri.
Pandai cari duit sebab kos sara hidup aku ni tggi.
Yang penting boleh marah aku kalau aku tak sembahyang. Hehe.

6. Who will your bridesmaid and bestman?
Sape- sape yang rela.

7. Do you want a garden/beach or traditional wedding?
Garden.

8. Where do you want plan to go on honeymoon?
Hmm. Bali takpun bandung takpun Jepun takpun Paris takpun mana-mana pun boleh selagi laki aku ada duit banyak. Haha.

9. How many guests do you you'll invite?
Less than 1000.

10. Will that include your exes?
Yup.

11. How many layers of cake do you want?
Tengok bilangan tetamu dan bajet.

12. When do you want to get married, morning or evening?
Evening.

13. Name the song/tune you'd like to play at your wedding?
Jazz. Buat masa lah ni aku fikir. Tak tahu lah plak time nak kawin nt aku nak letak lagu dondang sayang plak ke dangdut ke kan.

14. Your wedding colour theme?
Cream+ red

15. Do you prefer fine dining or just normal spoon&fork?knife?
Spoon+fork+knife boleh?

16. Champagne or red wine?
Air zam zam.

17. Honeymoon right after the wedding the wedding or days after the wedding?
Selepas beberapa hari.

18. Money or household items?
Money.

19. How many kids would you like to have?
4 tak boleh lebih.

20. Will you record your honeymoon in DVD/CD?
Ada part-part tertentu je yg akan di record. Yg 18sx takde lah record. Bahaya do. Haha.

21. Your dream present from your future husband?
Mestila intan permata, emas dan perak, duit, rumah besar bak istana. Haha. Takde lah. Aku tak mengharapkan pape pun. Dia pandai jaga aku gn anak-anak okay lah tu. Bersyukur sgt.

22. Whose wedding plan would you like to know next?
Sape sape je lah. Aku dah letih le.

Sekian. Wabillahitaufikwalhidayah Assalammualakum Warahmatullahhi Wabarakatuh.