60

Dah lama tak update blog.
Selamat Tahun Baru kpd semua.
Ada org kata azam baru setiap tahun ni mcm loser,
sebab azam sepatutnya diperbaharui setiap hari.
Pape je la.
Masing-masing ada pandangan diorang sendiri.

Nak cerita pasal 01/01/2010.
Pagi-pagi lagi dah bgn.
Sebab pagi tu aku kena bawak moto dari Melaka pergi Shah Alam.
Sakit bontot pinggang semua.
Aku gerak dengan Zarith & Taqim & ______ .
Pukul 1 camtu aku berjaya jugak sampai Shah Alam.
Lega gila.
Tak sampai uma sewa lg aku dah call mak gn abah.
Takut diorang risau anak sulung diorang ni tak sampai.
Haha.
Sekarang aku dah ada bf num 2.
Moto buruk aku tu lah bf num 2 aku.
Sampai uma sewa je apa lg terbanting la.
Penat gila kot.
-_-"

Sekarang ni plak aku mengalami sakit tekak sampai tekak bengkak.
Bukan sakit tekak je, batuk gn selsema skali.
Seksa kot.
Sabar je la.
Doktor ckp takley makan pedas-pedas lg.
Kena minum air bnyak-banyak.
Mcm-mcm cara aku dah buat.
Makan strepsils lah, minum air limau panas la, minum air asam jawa la, minum mineral water banyak-banyak sampai bgn tido 5 kali sebab nak kencing.
Kalu tak baik tatau nak buat apa lg.