61

1st day masa g class,
aku gn umai duduk lah dalam room A.
Masa tu tgh tggu lect aku dtg.
Tiba-tiba dtg lah plak seorang budak ni.
Aku kenal budak tu and i hate this budak gemuk.
Haha.
Dia dtg dgn muka selamba and jenguk- jenguk class tu dan paling tak boleh blah gaya cam seorang senior lah kan.
Then dia tanya
Ni part berapa? (Tanya dgn nada belagak ni)
Umai pun jawab "PART 6" sambil menjeling dgn riaknya.
Haha.
Aku suka gila tgk budak tu malu-malu sebab dia mesti bajet yg dia tu senior kan.
Haha
Act aku tak bangga pun jadi super senior lah ape lah.
Tp kalau dgn budak tu aku tetiba suka plak nak belagak yg aku ni senior.
Sebab budak tu serius annoying gila.
Kalau kat fac perangai dia rasa nak bg penyepak je.
Bajet hebat gila lah kot.
Sebab jd MPP ke apa jadah tu sume.
Aku tau budak class aku memang sume nampak muda.
Kitorang sume mang nampak mcm 17 tahun.
Sebab tu budak tu ingat kitorang baru Part 1 kot.
:P